Weleda – održivost kao misija
Weleda postoji od 1921. godine, dakle skoro 100 godina. U to vrijeme postala je svjetski vodeći proizvođač certificirane prirodne kozmetike s više od 120 certificiranih proizvoda. Pritom je održivi odnos prema resursima jedna od najvažnijih zadaća.
Održivost kao misija
Pogledamo li informacije o misiji tvrtke Weleda, pronaći ćemo sljedeću rečenicu: »Weleda djeluje održivo u skladu s čovjekom i prirodom.« To nisu samo prazne riječi, Weleda poduzima konkretne mjere u sedam različitih područja. U svakom od tih sedam područja aktivnosti su usmjerene prema društveno odgovornom, ekološki prihvatljivom i ekonomski uspješnom djelovanju. Pogledajmo malo detaljnije:
1. Proizvodni razvoj i proizvodi
Uz visoku kvalitetu proizvoda oduvijek se posebno pazi i na ekološku ambalažu. Za transportnu ambalažu koriste se 100% reciklirajuća vlakna, 100% papira i kartona je certificirano a primarna ambalaža se sastoji od oko 50% reciklirajućeg materijala. Zato se za sklopive kutije koriste slike bez mineralnih ulja a kod stakla je udio reciklirajućeg materijala sve veći.
2. Ekološka privreda i bioraznolikost
Udio organskih tvari je kod sirovina korištenih u Weledi porastao na preko 80%. Tvrtka također sudjeluje u inicijativama za sjemenke i koristi samo certificirano palmino ulje.
3. Respektirajući dobavljači lanac
Preko 1000 sirovina iz prirode koje su osnova svih Weleda proizvoda, potječu iz cijelog svijeta. Weleda podupire projekte i partnerstva na društvenom i/ili ekološkom području i pomaže npr. partnerima uzgajivačima kod prijelaza s konvencionalnog na ekološki uzgoj odnosno kod mjera za zaštitu biološke raznolikosti.
4. Održive lokacije, proizvodnja i logistika
I kod vlastitih lokacija ispunjavaju se visoki standardi. Tako se otpad do 98% reciklira, kvota recikliranja odnosno kompostiranja iznosi 61% i u vlastitim zgradama se za proizvodnju koristi do 100% zelene energije.
5. Savjestan i dobar rad
Tvrtka želi dobro svojim radnicima i radnicama. Zato je fokus stavljen na razuman, dobar rad, obrazovanje i na mogućnosti individualnog razvoja.
6. Kulturni i društveni odnosi i razvoji
Weleda vjeruje da je čuvanje biološke raznolikosti važna društvena zadaća. Zbog toga se podupiru inicijative za obrazovanje o prirodi i želja da briga o ruralnom području postane kulturno dobro.
7. Menadžment i financije
Svako poduzeće mora naravno gledati i na financijsku stranu. Weleda razvija vlastito poduzeće putem investiranja u vlastitu budućnost i uspostavlja menadžerske sustave za održivost, kao što su npr. UEBT-članstvo (Union for Ethical BioTrade).
Sve mjere koje Weleda poduzima vezano uz održivu budućnost nadilaze okvire ovog bloga. Ali ovdje smo jednostavno željeli pokazati da se u Weledi uistinu radi na održivosti, a ne da se o tome samo priča.
U Ecco Verde trgovini imamo veliki asortiman Weleda proizvoda. Ovdje možete pogledati naš asortiman.
Odgovarajući proizvodi
- 4.4 (77)
Weleda Citrus Express hidratantni losion za tijelo, 200 ml
- za sve tipove kože
- regulira ravnotežu vlage
- okrepljuje i osvježava
€ 11,79 (€ 58,95 / l)Dostava do 26. veljače
- 4.2 (65)
Weleda Učvršćujući losion za tijelo od nara, 200 ml
- miris koji nadahnjuje osjetila
- stimulira obnovu stanica
- visoka učinkovitost protiv starenja kože
€ 18,69 (€ 93,45 / l)Dostava do 26. veljače
- 4.3 (31)
Weleda Divlja ruža i bijeli čaj - hranjiva noćna krema, 40 ml
- za zreli tip kože
- podržava elastičnost i vitalnost
- s hranjivim suncokretovim uljem
€ 17,69 (€ 442,25 / l)Dostava do 26. veljače